školka fotogalerie fotbalové kempy odkazy rozlosování soutěží kontakty program tréninků

školka: soustředění, Svratka
Vydáno dne 04. 05. 2005 (864 přečtení)

15.4.-17.4.2005 - Svratka nedaleko Sněžného
Na soustředění "Fotbalové školky" Sokola Libchavy odjeli kluci splňující věk mladší přípravky do penzionu Poslední Míle ve Svratce nedaleko Sněžného..

Po příjezdu do areálu se kluci bleskově ubytovali a v 16:30 hlásili nástup na první trénink. Nebyl ničím výjimečný, kluci trénovali tak, jak to znají z Libchav. Do programu jsme zařadili rozcvičení nohou a průpravná cvičení na kličky. Po dobré večeři následoval večer věnovaný taktické přípravě. Kluci na videu shlédli ukázky ze svého tréninku a dále instruktážní kazetu "Jdi, uděláš ho!", která jim na praktických ukázkách přiblížila, co je zítra na tréninku, věnovaném fotbalové technice s míčem, čeká. Ukázky jsme prokládali otázkami na fotbalové téma. Za každou správnou odpověď získali bod, za špatnou měli bod trenéři. Konečný stav 11:3 pro trenéry nebyl nijak lichotivý, a tak dostali kluci šanci vylepšit skóre vyluštěním tří křížovek. Rozděleni do tří družstev tento úkol hravě zvládli a získali tak za každou správnou tajenku po 3 bodech, čímž se jim podařilo zvítězit. Zajímavý byl pro kluky i výklad taktiky s názornými ukázkami na magnetické tabuli, kterou pro svou přípravu používají i reprezentanti. I když byli kluci unavení, spát se jim nechtělo, ale disciplína musí být. Ráno byli v 7:30 nastoupeni k rozcvičce. K překvapení všech trenérů však ještě před budíčkem byli kluci oblečeni a připraveni. Rozcvička proběhla v nedalekém lese, kde kluky bavilo kličkovat mezi stromy, které představovaly jejich soupeře. Po snídani začal trénink s míčem, věnovaný výuce nových kliček. Po důkladném procvičení nohou se kluci na třech stanovištích postupně naučili 3 nové "finty", pomocí kterých by mohli "udělat" soupeře. Nakonec si samozřejmě zahráli "na dvě". Po chutném obědě jsme vyrazili hledat "vejce ptáka Kocha". Trasa nás zavedla na Malinskou skálu, odkud je krásný výhled na krajinu Žďárských vrchů. Cestou nás čekala řada úkolů. Společnými silami nakonec kluci splnili všechny úkoly, našli hůl, kterou museli na určeném místě zapíchnout do země a ve vymezeném okruhu byl ukrytý poklad - vejce ptáka Kocha plné dobrůtek pro všechny. Cesta pokračovala dále do Dráteniček, které jsou rájem horolezců. Z kluků - fotbalistů se rázem stali kluci - horolezci a než jsme se nadáli, byli na skalách. Nakonec jsme si pochutnali na vlastnoručně opečených buřtech a vyrazili na zpáteční cestu. V areálu penzionu kluci vyzkoušeli kolotoče, houpačky a pingpongový stůl. Nakonec nás vyhnal déšť. Večer si kluci zahráli hru "Kufr", při které se hodně nasmáli. Znovu jsme jim položili otázky, na které odpovídali včera v soutěži a potěšilo nás, že tentokrát už špatných odpovědí ubylo. Večerka byla už klidnější, kluci byli utahaní, že zalehli úplně bez protestů. Nedělní ranní vstávání už také nebylo tak hektické. V rámci rozcvičky jsme oběhli blízký Milovský rybník a po snídani nás čekal velký "mač". Kluci vyzvali k měření fotbalových sil trenéry. Snažili se ze všech sil, občas se jim podařilo využít i naučené kličky, přesto však zápas skončil nerozhodně 3:3. O vítězi rozhodovali samostatné nájezdy, na které nás kluci těsně porazili. Při obědě kluci poděkovali personálu penzionu za vzornou péči sborovým skandováním "Holky děkujem!" , předali servírkám sladkosti z vlastních zdrojů a zazpívali hymnu libchavských fotbalistů: "Na, na, na, Libchavy jsou tady!". Cestou zpět jsme se zastavili v Novém Městě na Moravě, kde jsme sehráli přátelské utkání s tamní fotbalovou přípravkou.

SKP Vrchovina Nové Město na Moravě - Sokol Libchavy 10:4 (4:1, 1:1, 5:2)
Kluci se předvedli ve velice dobrém světle. Hráli dobře, dodržovali pokyny trenérů a snažili se naučit i nabyté vědomosti a dovednosti. Většinu času jsme soupeře mačkali, hra se odehrávala na jeho polovině hřiště. Z našeho tlaku jsme ale nedokázali vytěžit góly, naopak jeden dobrý hráč soupeře dokázal zařídit, že jsme po první třetině prohrávali 4:1.
Druhá třetina z naší strany byla výborná, čemuž napomohlo i přestavění sestavy. Libchavy byly herně lepší, objevily se náznaky kombinačních akcí, které se kluci učili na soustředění a dařilo se jim dodržovat trenéry vysvětlený herní systém. Tato část hry skončila nerozhodně 1:1 a klukům vlila do žil hodně optimismu před poslední třetinou.
Ve třetí třetině kluci pokračovali ve výborném výkonu, podařilo se nám dvěma góly stáhnout stav až na nadějných 5:4, ale potom jakoby naši hráči někam odešli. Začali hrát nesoustředěně, dělali hrubé chyby a výsledkem bylo dalších 5 obdržených gólů a nelichotivý výsledek utkání.

Góly: Filip Motyčka 2x, Jára Boštík, David Ulrich

Za Libchavy nastoupili:

Brankáři: Pája Rejent, Vojta Šisler
Hráči v poli: Vojta Šisler, Marek Zahradník, Dominik Marcinko, Míša Šalda, Pája Rejent, Jára Boštík, Mireček Čada, Filip Motyčka, Kuba Dvořák, Dominik Vít, Marťa Horníček, Marťa Cibulka, Tomáš Horáček, David Ulrich a Radim Židek

( Celá tisková zpráva | Informační e-mailVytisknout článek )